Låååång resume!

Tror jag sammanfattar i ett veckoinlägg :D är ju 2 veckor sedan jag skrev! Förlåt Jimmy! ;)
Den veckan hade jag teori med tävlingsgruppen, det gick skit bra de är verkligen duktiga! Räknade lite på rekordhandikap och tidtagning. Pratade även om lopptaktik. Kollade på en del lopp och tror de fick upp ögonen en del. Det är inte bara att tuta och gasa man måste tänka lite på hur man kör! Alla detaljer räknas, så är det!
De har kommit långt i sina travkarriärer men vägen mot att bli bättre slutar aldrig. På fredagen kom Jimmy och vi såg på twilight igen, trevligt trevligt!
 
Lördagen var det istrav på dagen, jobbade på travskolan. Johny gick igen en topplopp 2.10 på isbana! Han har stått så illa till varje gång nu på slutet då han har varit den enda som gått runt sitt rekord. Han har då haft hästar som står bakom han i vanliga lopp upp till 100meter framför. Men det va ju det vi ville med det nya systemet de ska inte gå att vinna varje gång! Tycker han har gjort det bra med 2 vinster, 1 andra och 1 fjärde på tider mellan 2.09-2,12! Ska bli väldigt skoj att se han i riktiga lopp nu i vår/sommar.
Twixan var också med med Mathilda G som gjorde ett tappert försök att hålla henne i trav, gick inte riktigt så hon blev diskad. Hon kan verkligen inte trava på brodd, ser ut som hon går på högklackat xD 
Tog inte så mycket bilder men några blev det.
Efter istravet så hade jag medlemsmöte för vpts, riktigt kul att nästan alla kom! Det blir nog ett kanon år inom ponnytravet i Årjäng. Har redan fått in 6 sponsorer! :D
På kvällen hade jag melodifestival middag med mina underbara vänner! 3 rätters middag och en riktigt trevlig kväll!
Och ja det var lika gott som det ser ut ;)
 
På söndagen hade jag och ickan TLA II med assistenterna en riktig heldag! Gick iaf bra och vi hade kul.
 
Det var den veckan det, nästa vecka kommer i ett annat inlägg!
 
Ha de!

Kommentarer
Postat av: jimsan

<3

2013-03-23 @ 00:54:22
Postat av: Viktoria

Jimsan? Haha gullit ;)

2013-03-24 @ 22:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0