Förra veckan...

Måndag: Jobbade på ht på dagen och travskolan på kvällen. Många nya travkuskar i de grupperna det ska bli kul att följa med på deras resa! Hästarna vilade eftersom både jag och Carro jobbade.
 
Tror inte det hände något speciellt varken på tisdagen, onsdag eller torsdag. Endast jobb och familj på schemat!
 
På fredagen åkte jag Lea och Magnus till Karlstad för en heldags shopping! Var inne på Bergvik och handlade en del till mig själv för ovanlighetens skull!
Älskar den!
Den i både svart och rosa. Köpte även hårfärg, plånbok och smycken!
 
Sedan åkte vi till IKEA och där beställde jag en sak som jag har tänkt beställa i flera år. En ny soffa!!
Den kommer bli såå snygg i de nya vardagsrummet. Ska även till Ullared till veckan då ska jag skaffa nya inredningsprylar :) Den kommer inte förrän 15 april dock...
Så blev en dyr men lyckad dag!
 
På lördagen var det inflyttningsfest hos Ickan var trevligt som bara den, kunde dock ha slutat roligare. Då nån tattare snodde min plånbok med mobil i... Men alla kort spärrade och nytt simkort beställdes så har samma nummer kvar. Men har dock inga nummer så skicka gärna iväg ett sms till mig om du har mitt nummer!
På dagen var jag carro och julia på travet och körde intervaller inför påskbomben med Nypon och Twixan gick jätte bra. Var första gången Julia körde henne och hon såg fin ut trots brodd;) Men hoppas att det går att köra utan till veckan annars får jag nog stryka.. Nypon var jätte fin. Johny vilade hela förra veckan, tyckte han var värd det!
Söndagen spenderades i sängen och vilade upp mig ;)
 
Måndag jobbade jag och hade travskola på kvällen inga konstigheter där, tisdagen var jag i Töcksfors med en arbetskompis köpte ett par puma skor till Lea, jätte fina! Jobbade kvällen på HT.
 
Igår hade jag travskola först licens som hade teori, nästa vecka blir det prov sedan börjar provloppen. Spännade!
Tävlingsgruppen körde intervaller korta men ganska snabba intervaller. Provade lite ny utrustning på Premino som jag trodde skulle funka. Och det gjorde det verkligen! Hoppas det funkar lika bra i lopp. Alla hästar såg kanon fina ut! Nypon var med och körde snabbjobb ihop med Zalsa. Banan är väldigt tung så de körde 2000m i rätt långsamt tempo med fri fart sista 200m och Nypon säg hur fin som helt ut! Carro var lyrisk! Bara att hoppas att det håller hela vägen, tror inte han har nån chans i påskbomben men vi siktar på att ha toppform på poänglördagen i april. Johny var med och gick motion på banan.
 
Idag har jag varit hel ledig och dagen har spenderas ihop med Lea. Var en stund i Årjäng och fikade med ickan!
 
Tror jag har fått med de mesta nu iaf.. :D
 
Ha en god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0