Visste du det här om mig?

* Jag är skorpion
* Kommer ifrån Högboda, en mysig lite by i kilskommun.
* Var en teaterapa, var med i båda dans och teatergrupp på högstadiet.
* Min mamma dog när jag var 16år.
* Min pappa bor i Årjäng så har varit här varannan helg sen jag var ca 7 år.
* Klarade körkortet på första försöket, både teori och uppkörning.
* Ny utbildad travskoleinstruktör.
* Har haft 2 st sm deltagare, en i hoppning och en i trav.
* Utbildat en travhäst från att inte ha varit inriden till att hoppa banor på 110cm och enstaka hinder på 130cm.
* Skulle idag ALDRIG hoppa ett hinder över metern!
* Livrädd för möss, råttor och grodor!
* Hade MVG i ämnet speciallidrott  på gymnasiet (ridning).
* Älskar musik som tex Eminem, 50 cent och usher.
* Var en riktig melodifestival"fjolla" kan väl varenda låt från 2000 talet.
* Äger alla säsonger av Idol, prison break, desperate housewives, tre kroner, skilda världar, vänner, How i met your mother, Hey baberiba.
* Ridit en dressyrhäst som var tillsalu för 200000:-
* Älskar svenska filmer, speciellt Beck, Wallander, Maria Wern och liknanade.
* Jag är väldigt dålig på att rita, och de menar jag det verkligen!
* Jag avgudade Backstreet boys som barn.
* När jag var liten och hade stall hemma hade vi i familjen även en ko som hette Zombie, hon fick även aggera häst ibland!
* Fick min första "riktiga pojkvän" när jag var 15, det höll ca 1 år.
* Hade världens fulaste trampmoped!
* Bodde i ett litet hus på gården när jag var 13-16. Där det var folk dygnet runt xD
* Flyttade hemifrån när jag fyllde 18.
* Flyttade till Årjäng när jag blev 20.
* Jag är djurgårdare, min pappa hejar på Frölunda och mina bröder på färjestad. Dock har jag ingen koll på nån hockey nu.
* Jag kan ibland sakna tiden som tonåring, hade så otroligt kul med mina kompisar och vi hittade på så mycket. Både bra och dåligt!
*Jag har ägt sammanlagt 14 hästar och ponnyer om man inte räknar me de jag har nu.
* Tror på ödet.
* Jag har varit i Norge, danmark, Grekland, Spanien, Turkiet och Frankrike. Dock åkte jag igen väldigt många länder påväg till frankrike ;)
* Har aldrig läst på inför ett prov längre än 2 dagar innan provet, hade trots detta 235 poäng i högstadiet och har aldrig "kuggat" på en utbildning. Detta är dock inget jag är speciellt nöjd med då jag kunde ha haft betydligt bättre betyg om jag faktiskt hade pluggat :P
* När jag var typ 12 år var jag "kär" i Björn Goop
* Tog gröntkort som har måste ha för att tävla i ridsporten när jag var 7 år.
* Har alltid dragits till äldre.
* Fick min första "puss" i en lada när jag gick i femman, xD
 
 
* Nu´har jag slut på tankeverksamheten, får återkomma nån dag till ämnet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0