Torsdag

 
Varit lite segt på blogg fronten nu igen, men háft fullt upp och Lea är fortfarande sjuk... Verkar aldrig gå över men nu har hon iaf fått medicin. Det har väl inte hänt så mycket heller tror jag, kört intervaller med TT och Johny eller ja Carro har gjort ;) Gick bra, dock märks det väldigt väl att TT inte funkar helt på brodd men hon får gå tre istrav nu i jan sen fortsätter uppträningen och travskolan drar ju i gång i feb :) 
 
Hade min guldkurs igår och gud va nöjd ja va! Voltning på schemat, de hade inte gjort de nån gång och på några försök så voltade de 5 hästar i volten och klarade det galant! Så stolt över mina elever!
 
Från förra årets licenskurs
 
Letandet efter min blivande dressyrstjärna rullar på, skickat på en del annonser och ringt med. Har en som jag är lite mer intresserad av ett sto på 175cm men det kommer spekulanter och kollar på henne i helgen så vi skulle höras efter det om hon är kvar, hoppas det! :)
Är ju troligen sista säsongen vi håller på med ponnytrav nu, så har tänkt att hästen jag köper ska vara färdig för att tävla nästa år. :) Kommer naturligtvis vara kvar som ledare på travskolan ändå även om jag kanske inte kommer ha egna ponnytravare, Eller ja känner jag mig själv kommer de bli kvar men med lånekuskar iom att Carro flyttar till Karlstad.
 
På lördag är det dax för första istravet då ska bli kul det brukar vara så trevligt! :)
Johny när han vann förra året på 2.06!
 
Har även fått min inbjudan till årets hästgala på färjestad, förra året var det verkligen super kul!! Och iår kommer det ju knappast bli sämre med alla underbara vänner som ska med! Plus  att vi ska heja fram Linnea och Pirre till vinst i årets ponny/kusk! Givetvis också Anderas till årets lärling ;)
 
 
Ha de så gött!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh, vad kul med storhäst!! Hitta en bra nu, som jag kan vinna pengar på!;)

Svar: Men de e ju en ridhäst therese! Sen ahr jag ju redan en och den har tre raka segrar ;) Startar igen imorn! Axevalla lopp 4 Rydens indigoblue
Sandra

2013-01-08 @ 13:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0