Söndag

Söndag idag då, började med en sovmorgon vilket var hur underbart som helst händer inte varje dag precis ;)
Sedan bar det iväg till Karlstad för VPTS årsmöte med prisutdelning. Matilda E och Caroline var med.
Caroline blev tvåa i kuskligan iår, får satsa på att ta tillbaka segern de här sista året!
 
  Blev även invald i styrelsen på två år, som jag inte hade nog med det jag har liksom. :P Men man måste satsa för att vinna så e det ;) Känns som vi kommer vara ett bra gäng som kommer få mycket gjort.
 
Så nu ska massa möten planeras in och resa till stockholm för sptfs förbundsstämma. Nästa vecka möte med sällskapen i värmland för att planera verksamhets året. :) Det är ju faktiskt inte så länge kvar tills säsongen drar igång.
 
Imorgon har jag guldkursen och efteråt kommer Sara och ska gå igenom Texas och Ellvira. Hon ska även ha ett litet föredrag om hästens rygg, hur den är uppbyggd och lite om viktgränser, All fakta är nyttig!  Hoppas de flesta inbjudna kommer.
 
Behöver även ringa Daniel om vaccination på Nypon, bäst jag skriver det här så jag kommer ihåg det! Har ibland lite dåligt minne ;)
 
Tråkigt att det blev sån flopp för svenskarna i PDA, kan ju inte precis säga att de körde så bra.. Nej svenskarna duger inte där nere mot de värsta monstrena det är härdade på ett helt annat sätt. Och varenda år snackar vi svenskar upp våra egna hästar och varje år blir det samma visa.... De kör som de har värsting hästarna som är mycket bättre än franskarna. Tråkigt för så bra chanser som vi hade iår dröjer det nog innan vi får igen.
 
Men nästa år tar vi dem! Eller?! Den som lever får se!
 
Säger iaf en sak, ni som inte har varit där och sett PDA åk dit! Det var verkligen mäktigt!
 
Nu ska jag kolla på lite Desperate Housewives!
Ha det gött!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0