Istrav

 
Idag var det istrav på årjängs travbana, twixan starta.
Slutade mycket bra med seger, hon överraskade mig faktiskt och travade riktigt bra trots det OTROLIGT lösa underlaget.  Bara en galopp och sista 500m gick hon väldigt fort. I sista sväng ledde ledaren med ca 100m men Twixan och Zalsa tog in allt på väldigt kort sträcka. Det var väldigt positivt då Carro tycker att hon tog i på ett helt annat sätt än förra veckan, när hon kände Zalsa närmade sig så ökade hon istället för att ge upp.  Sluttiden blev inte nått att hurra för 2.09/1900m men med tanke på banan tycker jag det är riktigt bra!
Nu ska inte hon gå istrav på nån månad utan bara gå motion sedan börjar uppladdningen för påskbomben 29 mars.
 
 
I Shettis gick det också bra bäst för travskolans gick det för triniton som blev 2:a. Många blev chockade över de "dåliga" tiderna eftersom de såg ut att gå så bra. Men samma där det var ´så lös att de sprang och sprang men fick inget fäste, så de får ni vara nöjda med tjejer! Johanna fixade sitt första framträdande på banan perfekt!
 
 
Johny gick snabbjobb innan och det gick bra :) Hade lite skuttig trav bitvis men det är inget jag lägger ner nån energi kvar men tanke på den lösa banan. Han gick iaf 2,15 utan galopp så det är godkänt. Nu blir det motion fram till 26jan då är det hans tur att vara med på istravet. :)
 
Nu till veckan ska Nypons träning börjas tas lite mer på allvar så han kan vara i form till 29 Mars..
 
Nu ska ja kolla på skidskyttet och sedan How i met your mother! :D
 
Byebye
 

Kommentarer
Postat av: Justine

Hej Sandra! Är det okej om jag använder den bilden på ellvira? (så skriver jag att du tog den) :)

2013-01-13 @ 12:53:19
URL: http://justinedypedal.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0