Listan över de 3 mest störande sakerna!

3 saker som kan få mig att bli tokig!
 
1. Folk som ska lägga rätt streckkoden på varorna i affären, visst tänker ni är inte det en bra sak?
Jo det är klart det är det, hela saken med att man gör det är ju för att hjälpa kassörskan för att det ska gå snabbare i kassan! Men då finns de människorna som bara MÅSTE göra detta, trots att det tar längre tid för kassörskan att vänta på varorna än att faktiskt lägga rätt de själva! Läs av situationen! Tar massa extra tid och folk hinner bli irriterade! :D
 
2. Folk som STANNAR innan de svänger! Alltså när man kör bil så är det en bil som ska svänga höger in på en annan väg, och de nästan stannar bilen och svänger stilla stående! Kan orsaka olyckor och man blir galen!
 
3. Hände faktiskt här om dagen, och jag tycker det är äckligt! Stod ett par typ i min ålder inne på ica i kön. Var ganska mycket folk där och de väntade på sin tur. Då ställer de sig och börjar grovhångla! Trodde jag såg i syne... En puss kan man väl ge sin partner bland folk men det här tog priset xD
 
 
Då vet ni vad ni inte ska göra när ni är i närheten utav mig! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, dessa saker kan vara lite störande ibland...

2013-01-06 @ 12:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0