Måndag

 
Gud vilken underbar dag! Några få plusgrader, lite kallt i luften och strålande solsken. Kunde gärna ha varit några minus istället så snön inte försvinner. Jobbat till 14 idag, tog ut 2 komp timmar på eftermiddagen hade ett prov att göra för att få godkänna licenslopp.
Va lite nervös men det gick jätte bra. :)
 
 
Så nu fick jag faktiskt 2 timmar för mig själv här hemma. Ingen hemma förän 17, Skönt att vara lite själv ibland, men bara ibland ;)
Var uppe en snabbis på travet när jag hade ´lunchrast, skrev ut mixtravspropparna som jag ska sätta upp. Se till att anmäla nu. Nytt för iår är en precistionsbana körning för de äldre och att vi ska ha precistionsbanorna nere på NRKs anläggning där även ridhästar är välkomna ska bli trevligt.
Var även nere i stallet där Ickan hade hästskötarsystmet. Var inge avis alls på att de skulle ut och köra i skogen i solskenet!
 
För proppar se länken...
http://www.travskola.se/index.php?page=mixtrav-8-maj
 
Se till att anmäla även ni som inte går på travskolan!
 
Tror jag ska använda min lediga ensam tid till att gå ut i stallet och fixa xD Haha!
Hästarna får vila idag med.
 
Lägger in bilder från istravet i ett senare inlägg, blev inte så många hade inte tid när jag skulle ha ut 5 hästar och barn!
 
 
Höres!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0