Måndag-Torsdag

Måndag: Var en hektisk dag, först jobbade jag 7-12,30 på HT. Sedan vidare mot Karlstad med Johanna och Anders E för möte melllan VPTS och sällskapen. Kl 17,30 började guldkursen!
Mötet gick ganska bra, men stora förändringar händer inom ponnytravet och på Tisdag ska vi disskutera förändringarna som vi behöver göra inom vpts. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något blir våran nya slogan. ;)
Disskuterade mest den ekonomiska biten på mötet, och på tisdagen blir det att prata ihop oss om det praktiska. Men jag tror det blir bra i slutänden.
På kursen hade vi monté 3 red och 2 körde. Gick jätte bra och alla hästar skötte sig!
Carro snöpulsade med Johny.
Nypon för 2 år sen xD
 
Tisdag: Hade möte med Ickan och Johanna kl 12 där vi planerade och disskuterade TLA II som jag och ickan ska ha hand om. Kl 15,30 började jag på HT och jobbade till 22. Caroline red Johny.
 
Onsdag: Då var det meningen att jag skulle vara ledig men det blev inte så. Fick jobba extra på HT 7-16 gött med lite komptimmar. Sedan hade jag hästskötar 16.30.18.30. Där körde de och en del pulsade även lite i snön. Jag skulle köra lite snabbare med twixan och använda mig av pulsklockan. Men Johanna E kom med Matilda upp så hon fick köra. Värmde upp och körde lite i snön, pulsen låg på 100-110.. Sedan körde hon några intervaller pulsen kom upp i ca 140slag/min men efter ca 20 meter skritt va hon nere i ca 90. Sedan fick hon köra ett heat på ca 2,20. Efter detta låg hon på 164slag/min. Tog även pulsen 10 min efter hon gjort klart jobbet och då låg hon på 51slag/min. Riktigt bra återhämtning så hon är nog i ganska bra form :) 
Carro snöpulsade med Johny
 
Tosdag: Idag har jag varit ledig hela dagen! Skönt för det händer inte ofta kan jag lova! Är alltid något. Jag och Lea har varit i Lennartsfors och handlat lite, hälsade på ickan. Sedan åkte vi in till Årjäng och fikade på broms med Johanna som fyller år idag! Grattis igen! :D
Hem och storstädade i kylskåp och skafferi. Det var behövligt!  Carro är ute med Johny och kör.
 
Nu sitter jag med världens hicka och det börjar bli riktigt irriterande! :P
2 platser kvar till ridningen den 17 feb! Passa på :)
 
 
Höres!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0