Here we are again..

Ja börjar bli bra på det här med veckobloggning ;)
 
Tisdag: 7-14 på HT sen hem, gjorde ingenting i hästväg. Hämtade Lea på dagis och sedan såg vi på tv och myste.
 
Onsdag: Jobbade kvällen på ht, innan träffade jag Ickan. Vi gick på promenad med Lowa och sedan upp till kontoret och planerade Tävlingsgruppens kursplanering. Och fixade med mina "privatlektioner" som jag ska ha, Ni som har fått brev, bara 3 plater kvar. :)
Sedan bar det iväg till jobbet, inga konstigheter där. Carro var hemma och red Johny.
 
Torsdag: Jag jobbade 7-16 på ht, sedan hade jag en extra insatt guldkurs, vi hade teori med lopptaktik, utrustning och utselning av "tävlingshäst" med diverse problem. Carro körde Johny.
 
Fredag: Då var jag ledig jag och Lea myste på förrmiddagen och sedan på eftermiddagen åkte vi in till Årjäng hade med oss Nypon som skulle till Daniel. Det gick bra han va mycket frächare efter denna säsongen än va han har varit de senaste. Han är ju trots allt 17 år och han är ju ganska snabb med sina små ben ;)
Nu kommer han vara fräch och fin inför påskbomben. Pratade också en del med Daniel om hur vi ska träna honom för att han ska hålla sig fräch. Han är ju snabb, gammal och gjort över 100 lopp så inte så konstigt att han är lite sliten. Sedan har han också en egenskap som inte är så vanlig inom ponnytravet. Han är 110% ärlig han springer över sin förmåga VARJE gång. Fick iaf en träningsplan som vi ska följa i år, riktigt snällt av honom att hjälpa till. :)
Hästarna vilade.
 
Lördag: Hade hästskötare vi fixade i stallet, mockade och städade. Jag hjälpte även Matilda och klippa General som blev så söt när han blev vit:P Sedan körde vi i skogen, var finare där än jag trodde mycke is kvar. Men får hoppas det kommer mer snö snart, inge kul underlag här hemma. Sedan hade jag prova på kurs med 6 elever ihop med Mathilda G. Carro red Johny.
 
Söndag: Idag har jag varit med Ickan i töckfors shoppat lite. Blev lite kläder till alla medlemmar i famlijen. Köpte även en annan sak som ni snart kommer få se resultatet av :P
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda E

Snygga bilder på tt och General. Tack igen för att du klippte General :)

2013-02-03 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0