Fredag

Idag har jag jobbat 7-14 på ht, en mycket trevlig dag på jobbet med roliga arbetskamrater!
Fredag känns oftast lite roligare tycker jag :D
Sedan åkte jag hem och hämtade Lea på dagis vidare hem och såg på film. Lea har alltid älskat Astrid Lindgrens filmer speciellt Emil i Lönneberga. Men nu har hon kommit in i en period som hon är rädd för Emils pappa Anton xD
Kan förstå henne då :s
Kl 18 hade vi travskolemöte. Nästan alla kom så det var trevligt. Vi gick igenom våren och sommaren. Känns dock ganska långt kvar till sommarlägrena men de går väl fort. Ni som vill planera in lägrena kan jag berätta att de kommer att vara läger 1 17-19 juni ;) Info och anmälan kommer snart ut.
 
Lägret förra året!
 
 
Idag fick Johny en välförtjänt vilodag. Imorn jobbar jag endast 5,5 timme skönt! Sedan på kvällen blir det hem till Johnna för mat, vänner och melodifestivalen!
Hoppas att det iaf går att lyssna på nån låt imorn!
 
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0