Alla <3-sdag!

Idag har jag jobbat och jobbat! Började med 7-16 på HT, efter halva dagen frågade en av mini cheferna om jag kunde jobba kväll i sillerud. Fanns ingen så fick väl säga ja.. Men kvalificerad övertid sitter fint i plånboken nästa månad ;)
Innan lagade jag middag till familjen och bakade en hjärttårta :)
Hästarna vilade, men imorn ska båda ut och jogga lite. På söndag ska Johny vara med på träning i ridhuset Elin ska rida. Ska bli intressant och se hur det går. :)
 
Imorgon jobbar jag 7-14 på ht, sedan ska jag upp till Johanna och planera fortsättningen på hästskötarsystemet. Testperioden är slut nu till veckan, vi kommer att fortsätta men vet inte riktigt upplägget än så det kommer.
 
Shit en kul sak hände ju idag, Sverige tog ju medalj i skidskytte genom Fredrik Lindstörm! Va riktigt spännande, synd på bommen i sista stå, annars hade det varit guld!
Masstarten kvar, och damerna då men de e ju inte mycket att se.
 
Fått rapporeter från stall Svanstedt ang Digo, han är fräch och fin. Tränar styrka till tusen nu, och kommer ut på banorna igen i mars. Han har ju fått ganska snabba pengar nu så skönt att han tränar upp sig lite nu.
 
Funderar på om jag ska köpa det här fleeasetäcket til mina hästar iår att ha på tävling. Av nån konstig anledningen blir även "tävlingstäckena" hemmatäcken. jag vet inte hur många täcken jag har köpt ändå är de borta :O
 
 
Vad tror ni? Eller ska ja köra på de vanliga finntack??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0