Torsdag

Jobbat 7-14 på hemtjänsen idag, sedan hade jag hand om uttagningen till "Vi i travskolan". Många duktiga tjejer kom och gjorde provet med fina resultat!
Nu ska det summeras och göra klar för vilka som blir vårat lag 2012. Vi åker till Lindesberg nästa helg och representerar Årjängs travskola.

Texas :)

Idag har vi provkört Isor, gick bra men han måste kollas i munnen. Idag fick vi även klart och godkänt från kommunen ang vårat lotteri, så nu kan försäljningen starta! Alla mina anhöriga och vänner gör er beredda på att ta fram den stora plånboken ;)

Vi har fått in en del anmälningar till Mixtravet, men fler vill vi ha ;)

Finaste!
Fick idag hem våran champion sulky som har varit iväg på lackering! Den blev svart med klarlack. Svart och vitt ska det vara!

Selarna ska smörjas och hästarna ska fixas, så på lördag smäller det :D



Hoppas verkligen vädret blir bättre så banan kan torka upp lite. Både TT och Johny är beroende av fäste och bra bana.

Kommentarer
Postat av: JULIA

Passar ju då fint ihop med min nya dress om nu jag ska köra i den ;)

2012-05-10 @ 20:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0