Tillbaka

Gick som jag trodde, väldigt bra lopp. Karamell Kungen gick nytt rekord med 2 sek och har nu 1.53 han har blivit grym!
Twixan är jag nöjd med och kämpade hela vägen idag. Men hon fick inte travet att stämma när carro skulle driva på henne. Hon gick 2.03 är ju iofs inte en jätte dåligt tid hon har ju inte gått under 2 min på 3år. Men det kommer! Har lite planer hur jag ska gå vidare med henne men det tar jag senare :) Tror hon får stå över Lindes den 3 juni och träna på lite hårare nu innan Årjäng den 10 juni.

Imorn är det uttagningen i vi i travskolan, och halv 7 styr vi bilen mot Lindesberg. Ska bli intressant! Ska sätta mig i kväll och sammanställa de frågorna de hade problem med på uttagningsprovet så de får med sig de rätta svaren :)

Igår var det Ickans 21års fest, det var mycket trevligt och ett 20 tal härliga människor samlades för grillning och party! Startade kl 6 och var väl hemma runt 02.00 så imorse var jag rätt trött. Som tur va fick jag sovmorgon <3


Jag älskar verkligen mina vänner! <3






Har några bilder från igår på ipaden som jag lägger in sen :)

Puss!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you too ;)

2012-05-19 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0