Måndag

Idag har jag jobbat 7-16 i Lennartsfors hemtjänst. På lunchrasten var jag på travet och fixade med startlistorna till mixtravet, de är klara men nu tillkom det yttligare 8 starter så över 60 starter nu! :D Helt sjukt bra tycker jag!
De kommer ut imorn på dagen nån gång:)

Lea och jag var hos pappa nu på kvällen medans magnus träna och Caroline jobba på travskolan, alltid lika trevligt.


På onsdag ska jag äntligen till karlstad och hämta hem min älskade ipad! Som jag har längtat ;) Ska även kolla om TTs strasspannband har kommit. Även köpa den speciella eksemsalvan :)

Haha glömde berätta en sak igår.. Caroline blev ju ombedd att ringa måldommaren efter andra loppet med Johny.. Jag hann tänka både det ena och det andra avstängning, illa nedtagen häst, drivning, startförbud..
Men carro kom tillbaka med ett stort smile, och då fattade jag att det inte var nått. Måldommaren hade nämligen frågat henne varför hon körde dubbelt så fort efter mål som hon gjorde i loppet? xD HAHA! Och ja det kan man ju undra..... :D De misstänkte väl att hon var arg på honom, men hon förklarade varför och de skrattade bara :P

Hektisk vecka igen, jobb imorn med. Ónsdag kväll på travskolan, Torsdag mixtrav hela dagen, fredag jobba 7-16 sedan Ickans 21års FEST! Lördag starta med TT och Söndag Lindesberg med Vi i travskolan.

Men man ska ju veta att man lever, så e det bara.. :)

Hårt lopp för Twixan på Åmål känns som det kan bli tufft att ens få pengar.. Men vi kämpar på, tillslut hittar de varandra och då kommer det gå undan....

BYEEEE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0