Tisdag!

Tack för alla fina kommentarer både här, facebook och på sms det betyder massor!

Idag har jag jobbat på travet lite, körde Wirre i skogen helt underbart väder!





Och när vi kom tillbaka stod den här gubben och ropade på oss!


Pyppisen <3


Åkte hem sen fixade lite lekte med lea och sedan när Magnus kom hem gick jag ut och körde Johny som aldrig verkar bli trött!




Så här fin utsikt har man när man tränar häst på landet!

Nu ska ja gå upp och dusch och se lite på Big brother.

För imorgon har jag min första teorilektion på körlicensutbildningen ;) Har även vuxenkurs och ska försöka hinna med att köra Texas.

Natti!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Fan vad du ränner om dan ;)

2012-03-15 @ 19:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0