Söndag!

Idag har varit en riktig slappdag, skönt att ha det ibland. Sov till ca 10.30 sen kollade ja lite på vasaloppet. Inte för att jag tycker det är speciellt kul, men det är ju liksom ett måste! :D

Sen var det skidskytte på tablån, det är roligare! Roligt med en svensk medalj grattis Carl-Johan Bergman!





Hade tänkt att inte köra nån häst idag men fick dåligt samvete över att Nypon inte gick igår så åkte in och gav honom en ordentlig omgång.
Trodde jag iaf, körde ca 1 mil i lite högre grundtempo (absolut inte snabbt) med kanske 1 km skritt i det.
Kom in och han va inte ens svett trots mkt päls, ett fint kvitto på träningen!
Han ska anmälas till Istravet till helgen, kusken är inte bestämmt än ;)
Även Twixan ska ut och hennes ska Caroline köra.

Johny har gjort klar sin istravssäsong 3 1-0-1 rätt bra facit!


Nu i kväll har jag haft kvalitets tid med min lilla dotter, först var vi ute i stallet och mockade sedan gick vi in och badade.
Sen blev det välling och så kollade vi på ponnyakuten. Hon är verkligen hästintresserade och jag hoppas det håller i sig!
Johny kommer ju bli perfekt till henne eftersom han bara är 7 år nu!




Imorgon har jag två hästar till start, på lunchen startar min ögonsten Eva Bulwark på örebro 3160 meter.






Och på kvälls tävlingarna på Halmstad startar våran 4 åring som står i träning hos Patrik Karlsson, Jägersro.




Nu blir det snart veckofinalen i Big brother! Ha en go kväll!

// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0