Kontorsråtta!

Idag har jag provat på och jobba på kontor, var Johannas assistent uppe på sekris hela dagen. Gjort en del ärenden och pysslat med skyltar och annat små pyssel inför söndagens premiär på Årjängstravet!
Fick jobba över och när klockan blivit ca 17 ringde telefonen. I samma veva som jag tog upp telefonen kom jag på vad jag hade glömt! Sara min equiterapeut skulle gå igenom Twixan.

Hon var super fin och smidig i kroppen, ovanligt lite spänningar. Men det känns iaf skönt att ha gått igenom henne. Då VET man att det är fritt fram. Så nu är hon kollad av veterinär och av sara och det känns bra!
Nu inväntar jag vet för vaccinering.

Johny stod på tre ben när Magnus kom hem.... Men när han kom till hagen såg han att Johny har rullat sig och lyckats fastna med ett ben och haft sönder täcket. Så han stod där så snällt och väntade.  :D


Imorgon är det anmälan till påskbomben. Klart är iaf att Caroline ska köra Nypon, men sugen på att anmäla Twixan med. Ska fundera lite på kuskvalet lite ;) Risken är väl att man inte kommer med, många som ska anmäla.




Lägger in bilderna som jag skulle lagt in igår senare ;) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0