Karlstad!

Idag var vi som sagt i Karlstad, köpte lite smått och gott! Bla en Canon systemkamera, gött att en riktig kamera.
Nu ska ja bara lära mig alla fineser :D Tack älskling som bidrog till halva ;)
Köpte även
*En paraply barnvagn, skönt att ha en lite lättare vagn och ha med sig.
* lös ögonfransar!
*Pop mössa till Lea.
*Sol hatt till Lea.
Kollade även på Converse skor, men hittade inte den färgen jag ska ha, får beställa på nätet.

 Eller om jag satsar på svarta... JA jag är velig ;)




Lämnade in Ipaden på Elgiganten också, har ju råkat tappa den såklart så den har fått en liten spricka på displayen. Tur man köpte med en fulltäckande försäkring. Kan tillägga att jag även köpte med samma försäkring till kameran xD haha!
I vilket fall som helst, så får jag nu klara mig utan padden i några veckor. Jobbigt! ;)

Imorgon börjar jag mitt vikariat, tyvärr börjar jag med en dubbeltur samma dag som det är säsongspremiär på Årjängstravet. Är iaf ledig några timmar mitt på dagen så hinner se de första loppen. Får passa och ta lite kort så ja lär mig. :P

Imorgon ska även hästarna ut på träning. Carro kommer och ska köra lite. Johny är heeelt haltfri, och har ingen värme kvar i hoven heller. Såååååå skönt! Då kanske han kan starta i april iaf!




Finaste vovven Lowa!

// Sandra

Kommentarer
Postat av: Vickan

Haha ta de rosa ;) Lowa ja :P

2012-03-31 @ 22:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0