Istravet


Precis kommit hem från banan, trött! Blir riktigt jobbigt när alla hästar i stallet ska ut, nya barn som ska köra och samtidigt ha två egna som ska ut. MEN kul är det!



Nypon: Gick riktigt fint, han kom imål på 2.06/2640m vilket är en riktigt bra tid på den dåliga  banan, och första riktiga snabbjobbet! och att inte förglömma ny kusk! Julia skötte sig riktigt bra! Han går nog framåt med det loppet i kroppen, bättre bana och ordinarie kusk så hoppas jag på en tid runt 2.03-2.04.. Han har ju så länge vi har haft honom aldrig funkat på brodd, gått som snabbast 2.06 på nått istrav.



Twixan: Travar inte helt ok men jag vet att det beror på balansen, hon går egentligen med halvrunda skor och nu går hon med vanliga och broddar!
Men hon sprang bra fram till hon skulle springa om nån, då bromsade hon in och slog på galopp blev diskad.
När hon sedan sprang utanför fältet sprang hon väldigt mkt snabbare, och helt plötsligt rent?
Hennes årsdebut är iaf nästan bestämmt att det blir i maj på Färjestad istället..



Johny: Han blev tränad innan istravet, gick ett riktigt tufft pass i skogen, kom tillbaka helt oberörd!
Väldigt nöjd över hans uppträning under vintern! Han borde kunna ta en del placeringar i vår, om han nu kan gå 2.06 ´på vinterbana och med brodd!


Ikväll är det Mello!
Tror loreen vinner överlägset, Danny tvåa..
Själv hejar jag förutom på loreen på David lindgren, tycker den låten är riktigt bra!
De som känner mig riktigt väl vet att jag är ett schlagerfreak!
Så när de ringde idag och frågade om jag kunde jobba i kväll va svaret självklart ;)


Lägger in bilder på de ja köpte sen!

Nu kollar jag V75.. 2/2 än så länge!

Byeeee



Kommentarer
Postat av: Therese

Fin Twixan är då!

2012-03-10 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0