Gamla bilder! Obs dåliga bilder!


Min Bästis genom livet, Travaren Bonnie Bulwark som gett mig som mycket!
Tävlade mycket hoppningen med henne, nästan inga rivningar eller vägringar på alla de åren vi tävlade!
På slutet tävlade vi en del dressyr med!


Min ponnytravare! Var på sin tid en av de bästa i sverige! Hade nästan 40 vinster och ett rekord på 1,50 vilket var riktigt bra på tidigt 90-tal! Hingsten Manolito X.


Hopponnyn Honey Pot Bravo, han fick jag äran att låna i ca 1,5 år. Han var imp irland och hade tävlat sm i sverige. Han va 126cm í manken och hoppade med lätthet över sin egen höjd. tävlade som högst 1m med honom och då var jag 9 år! Han var tillsalu för 150000:- så som ni förstår köpte vi honom aldrig! :)


Här vann vi en av våra allra första klubbtävling och jag var överlycklig!



Min första A-ponny! Luffsen, han hade blivit misshandlade tidigare i sitt liv så han va lite skygg mot nya människor. Han var riktigt duktig på att hoppa och han har lärt mig mycket! Han hoppade en gång med en äldre kompis till mig 90cm!


Älskade Bonnie! Ser knappast ut som en travare, och det är väl kanske det som gjorde att hon blev så bra :)



Filip! En fjording som jag lånade en period av mina vänner Maria och Gun-britt.
Vi gjorde allt! Dressyr, hoppning, western, precitionskörning, dressyrkörning, brukskörning och bruksridning! snacka om allround häst!


Här tävlade vi i körning!


Här är en annan fjording som jag hjälpte en gubbe och ridutbilda i dressyr och hoppning. Vi tävlade tillslut i Fjord-SM! Världens finaste fjording!


Här var sin senaste häst Miss Ofelia ett halvblod som jag tävlade mkt i dressyr. Ett inlägg om henne kommer komma längre fram!


Har en massa bilder på gamla hästar tänkte så småning om göra ett inlägg om alla hästar jag har haft, det är ju en del!

Kommentarer
Postat av: Vickan

<3

2012-03-02 @ 18:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0