Äntligen!

Äntligen framme efter 68mils resa. Vi bor i ett ny renoverat hotell, skit fint och frächt!
Hände en kul grej på vägen upp, när vi hade ca 15 mil kvar fick vi syn på en ren. Vi fick stanna på 90vägen så kommer det en hel flock med ca 10 renar och lunkar över vägen. Stannar och kollar sig omkring, tog lite kort som kommer upp på bloggen när jag kommer hem.

Har lämnat klara träningsuppgifter till Carro så hon sköter träningen av alla pållar under tiden jag är borta!
Ska nu sätta mig och beställa ett eksemtäcke till Twixan för 2500:-......... Vad gör man inte för de små djuren?

Saknar redan Lea! Men hon har det bra hos sin pappa!

Nu ska jag sätta mig och kolla på Big Brother, för om de om mobbningen har avtagit ;)
Imorgon blir det sovmorgon, vi börjar inte förän med lunch vid 12.00! Behövligt!




Bloggar mer imorn om dagen som varit! Kommer bli sååååå kul! :D

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0