Fixat

Nu är hästarna fina och fixade inför imorn! Johny övernattar på travbanan idag, och jag var där och duschade dem med linimentschampoo förut. Masserade med linement, stretcha benen och smörjde Twixan med eksem medlet.

Hästarna är verkligen fina i pälsen nu, glänser och TT börjar bli riktigt svart! Hon verkar vara i form, trippade brevid mig och slängde med huvudet när jag gick till duschen. Hon har lite mugg som jag tvättade och smörjde hoppas inte det har nån betydelse imorgon..

Börjar bli lite nervös, men har väldigt låga förväntningar. TT måste bevisa i lopp och Johny är ju lite ojämn. Bättre att ha låga förväntningar och bli glad än tvärtom. Hästar är ju som sagt djur och inga maskiner!

Lycka till imorgon ni som ska starta, nu visar vi dom att Årjäng rules!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0