Torsdag

Idag har det varit en lång dag! Lea vakna tidigt och efter mitt häng med ipaden till 03.30 så blev de ju inte bättre ;) Men får skylla mig själv :)
Har iaf spenderat nästan hela dagen hos pappa och Lisa. Hann också med nån timmes jobb uppe på sekris.
Startlistan till ponnychamp kom ut idag och även om jag är jätte nöjd att vi faktiskt kom med iår så är jag ju inte över förtjust i spår 11. Känns lite tråkigt att åka så lång och va slagen redan på förhand. För med 12 hästar i samma klass måste man vara med där framme så e det bara.. Men kul att få vara med i ett sånt stort lopp bara :)
 
http://www.sptf.nu/startlistor/Ax_120722.pdf <----- Startlistan till Axevallas ponnychampionat
 
http://www.sptf.nu/startlistor/Ar_120713.pdf <------ Startlistan till Årjängs lilla sprinterlopp imorn.
 
Snällaste hovslagar Pär klämde in Nypon i hans fullspäckade schema med travskoleponnyer och privata hästar,
så nu har han skor och kan tränas som vanligt. Skönt!
 
Imorn blir det en lång dag, där vi börjar i travskolans stall kl 07.30.
 
Idag har vi också gjort klart det sista i stallet och måste säga att jag är mycket nöjd och funderar på om jag ens ska låta hästarna bo där ;)
Nej nu får det bli en dusch sen sänga och drömma om fint väder hela helgen! :D
 
Natta!
 

Kommentarer
Postat av: ickan

See ya, goodnighty :P

2012-07-12 @ 22:47:30
Postat av: a

Superfint!

2012-07-12 @ 23:03:13
Postat av: jimsan

Blev ju snyggt utan mina måleriskills! ;p Ordning och reda me;)

2012-07-13 @ 00:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0