Måndag

Idag var det ny vecka igen då, och endast 2 dagar kvar av min "semester". Har haft en mycket trevlig dag med Lea ute i Lennartsfors hos Ickan.
Vi började dagen med en fika på bergstugan.
Sedan var vi hemma hos Ickan ett tag och myste, tog sedan en promenad och tog lite bilder :)
Finns det nån sötare eller?! Finns ju bara ett svar på den frågan ;)
Vi avslutade dagen med att äta middag på Hotellet med Ickan och henns underbara familj!
 
På kvällen jobbade jag lite hemifrån ;)
Började med att köra Texas ca 1 mil och han har verkligen förbättrat sig några månaders träning och några ryggknäckningar! Han känns snart kvalklar! Ska höra med chefen om vi inte ska ta in han till banan nån dag här i veckan och köra liet intervaller för att se vart han står ;)
Fixade sedan med honom gav han lite kráft och myggspray! Och tog sedan in lilla Odessan. Körde ca 6 km med henne och utsatte henne för diverse faror´för att verkligen sätta henne på prov eftersom vi har ca 2 veckor kvar av hennes provtid. Men hon klarade alla prov galant och detta är en travmaskin! Kul att ha sånna talanger på våran travskola!
Efter detta körde jag ut hö i hagarna och tvättade badkaret.
Avslutade dagen med att fixa med mina egna små odjur. Johny ska sättas igång i veckan efter att ha stått i 2.5 vecka. Och Nypon och -TT ska in till banan imorn!
 
Så nu känner jag att det kanske är dax att lägga sig.. Lea vaknar väl till tidigt till mörran kan ja tänka mig ;)
 
Puss puss ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0