Första inlägget!

Tänkte prova på att ha min egen blogg, har ju sedan tidigare bloggat på travskolans blogg. Men känner att jag inte riktigt kan skriva all jag vill om mina egna pållar och mitt liv där. Kommer dock fortsätta lite där med men mest då om travskolan och deras hästar.

Här kommer en lite presentation om mig och mitt liv som mamma, undersköterska, travtränare och travskoleinstruktör.

Heter då Sandra och bor i Årjäng, kommer ursprungligen ifrån Högboda, kil. Flyttade till årjäng 2007 då jag träffade min sambo Magnus. Han har sedan tidigare 3 barn, Cecilia, Caroline och Malin. 19 oktober 2009 fick vi våran gemensamma dotter Lea.  




I min ungdom tränade och tävlade jag både hoppning och dressyr med mina ridhästar. Hade mina hästar i ett travstall och det är genom där jag kom in i travsporten som 9 åring.
Började med ponnytrav 2008 då Caroline ville ha egen häst, vi köpte då världens snällaste Nypon II. Vilket har visat sig att det var ett mycket lyckat köp! Köpte 2010 Johny Russ, 2012 har vi lånat stoet Troll Twix. Presentation aV hästarna kommer i ett annat inlägg.

Min familj bor även dom i Årjäng, Pappa och två bröder Alex och Patrik. Min mamma dog 2006 i hjärnhinneinflamation.



Jobbar på hemtjänsten i Årjängs kommun och även på kvällar och helger med travskolan.

Det får duga för tillfället så kommer det ett till inlägg om hästarna ikväll!


Bye // Sandra =)











Kommentarer
Postat av: Viktoria

Va roligt :) wihuu!

2012-02-24 @ 17:11:22
Postat av: JULIA

KUUL! Jag kommer följer dig! ;)

2012-02-24 @ 17:38:38
Postat av: Johanna

Kul :)

2012-02-24 @ 18:01:28
Postat av: Therese

Men Sandra! kul att du skaffat blogg. Älskar bloggar :) förresten, assnygg du är i nya frisyren;)

2012-02-24 @ 20:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0