Julen är över..

Nu är julen äntligen över, får man säga så?
Det är ju mysigt men ärligt talat rätt överskattat ;) Hade iaf en trevlig dag. Jobbade till kl 14, sedan middag, kalle och julklappar.. Lea fick massa paket, barbie, playdooh lera, filmer, tvspel, kläder, smycken, ryktlåda ;), innebandyklubba, radiostyrd bil, och massa annat. Jag fick pengar och 3 säsonger av "How a met your mother" :D
 
Tog faktiskt massa kort på jul! Lägger in senare.
 
Juldagen jobbade jag till 22 sen bar det av ut till hotellet, och hur det var skippar jag att skriva om :P Haha! Nu ska jag inte ut förrän travgalan på färjestad 19 jan!
 
Nu är Ickan på besök och vi ska se på den sista Johan Falk filmen som ´Jimmy så snällt har fixat till oss :D
Imorn ska jag jobba på travet, hästar ska klippas och gå snabbjobb, johny förljer med! Ska bli kul och se vad han kan!
 
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0