Hiss och "Diss"!

Hiss
 
Idag vill jag hissa positivt tänkande, var på team building med Årjängstravet för nån vecka sen där vi fick besök av mentalcoachen Stig Wiklund!
Det omöjliga kan bli möjligt bara man tror det kan bli möjligt!
Det här går över mer på hästarna än vi tror! Har vi en dålig dag kommer inte hästen prestera som den kanske skulle om du hade en bra dag, tänk på det!
 
Sen ska ja poängtera att jag inte tycker det ska gå över styr för finns väl  inget som är värre än nån som berättar om sitt liv som är  hur underbart, gå på rosa moln, aldrig har några problem allt är perfekt liv, för det vet både du och jag ätt det livet finns inte. Man gör bara det bästa man kan av situationen! ;)
 
Och eftersom jag idag är inne på att tänka positivt så tänker jag inte ge er någon diss ;)
 
// Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0