Helgen

Igår var vi i Göteborg på jul på liseberg, en resa som vi fick av Nordmarkhärads försäkringsbolag (Magnus för görsäkringar där). Det var ju så otroligt dåligt väder så det tog väldigt lång tid ner. Började med julbord på hamnkrogen, en fin restaurang som är skaldjurs inspirerat. Varit där 3år irad väldigt bra!
 
Sedan gick vi på Liseberg några timmar, vann 2 st stjärnvinster :D 3kg var, blir nog att ge bort en del i julklapp xD
Hade verkligen en tur dag igår, vann rätt mycket på lite spel på liseberg och spelade vinnare på 2 hästar från Romme som båda gick in till 8 gånger och 24 gånger!
 
Lite lustigt var att mitt i vimmlet på liseberg sprang vi på min moster, kusin och morfar xD Ingen anning om att de skulle dit! De skulle på lisebergsteatern de med!
Campa i klaveret med stefans och krister gänget, kan inte säga att jag är så himla underhållen på sån slags teater då jag tycker det är så överdrivet xD Men den var okey, men ingen jag själv skulle ha betalat 500kr för...
Lite roligt var att min kusin Erica vann utlottningen av gitarren som de lottar ut varje show xD
 
Var en härlig dag att vara lite barnledig och bara vara för sig själv med olika nöjen, inte varje dag det händer precis :P
 
Lea hämtade vi i morse ifrån pappa och hon hade varit överdrivet snäll :D Och hon har varit så go idag, hittils bäst att tillägga ;) 3 års trotsen är inte att leka med ;)
Börjar bli stor nu det lilla trollet, pratar´hela tiden! Snart blöjfri och har verkligen sin egen vilja!
Liten och söt!
Stor och söt!
 
Hästarna har tränat hårt hela helgen, så nu är det förtjänta av 2 vilodagar! Viktigt med vila!
Nu är det snart bara 1 vecka kvar till jul, helt sjukt!
Alla julklapparna är iaf klara och vi ska vara hemma hos min pappa på julen. Jobbar 7-14 innan men det får gå!
 
// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0