Helgen

Ja nu sitter vi här dan före dan, tycker det är mysigt med jul men inte så¨extremt som en del har det. Tycker det viktigaste är att man är tillsammans med sin famlij och har det trevligt..
Tänkte även på det förut, hur var det ens på jul innan man fick barn?! Kommer inte ihåg, nej jul är till för barna!
 
 
Igår var jag i karlstad och forshaga, shoppade en del julklappar till Lea så nu har hon sådär extremt mycket.... Tur man bara har ett barn än så länge :D
Sedan var vi och hälsade på Janne och Britta pappas faster med man.. Var mycket där när jag var liten så man blir som ett litet barn när man kommer dit! Fick med mig 1 liter Jeltzin hem så det tycker nog inte jag är något barn längre ;)Fick med oss yttligare några paket därifrån...
 
Något som inte är kul är att Lea inte är frisk än. Är hyffsad pigg på dagen, men när kvällen kommer så kommer även febern! Nu i kväll hade hon 40.5 grader! Hon äter inte så jätte mycket precis men dricker som vanligt så det är ju bra. Hon fick alvedon och nu sover hon.. Hoppas hon är lite piggare imorn när självaste gubben kommer ;) Tänk att det blir hennes tredje jul... :D Förra året skrek hon som en stucken gris när tomten kom. Livrädd vågade inte ens kolla på honom. I år säger hon att hon inte är rädd, men nu när hon är sjuk och extra kinkig så kommer nog rädslan igen.
Från jul förra året, tog knappt några bilder glömmer alltid bort att kort när det är något... Trots att jag har en bra systemkamera....
Men i år så.. haha Får väl se ;)
 
Idag har Carro varit här och tränat lite hästar, de är pigga och glada :)
Jag har städat och lagat lite julmat som ska med till¨Årjäng imorn, ska bli intressant och kolla hur länge man måste jobba imorn..
Nu blir det uppesittarkväll på både bingolotto och v75, får zappa ;)
 
// Sandra

Kommentarer
Postat av: Matilda E

Hoppas hon kryar på sig!

2012-12-23 @ 21:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0