Gästbloggare

Jaha då undrar ni väl vem i all världen jag är som har fått äran att gästblogga här.. Viktoria, 21, hund & hästägare, hushyrare, Volvo, än ingen man i mitt liv men han dyker upp nångång och en av Sandras närmsta vänner skulle jag våga säga.
MItt liv idag innehåller jobb, hästar, hund, kompisar, fest emellanåt och mycket annat skoj. Idag jobbar jag på en mataffär i Lennartsfors, efter att ha jobbat som vik Stallansvarig på Travskolan så hoppade jag in i värmen för en månad sen, vilket jag trivs väldigt bra med. Har såklart inte lämnat Travskolan helt utan är där på helger, kurser och när det behövs hjälp. Ser mig själv som en snäll, omtänksam, lugn person som vill alla väl även fast det inte alltig går..
Jag och systeryster Julia har Edvin ihop, en 6 snart 7 årig kallblodsvalack som kommer från Lillerudsgymnasiet. Haft mycket strul med han som är en låååång historia som nu ligger bakom oss men nu är blickarna riktade framåt och det ser än så länge väldigt bra ut.
Äger även en 1.5 år Golden retriever vid namn Lowa. Underbara hund som är ett av mina bästa köp någonsin, går nu på behandling av kraftig dammallergi men det ser bra ut :)
 
Framtiden ser jag ljust på, men funderar mycket på vad jag vill göra... Men så länge jag jobbar hemma så bor jag där, sen när det tar slut så blir det flytt, vart? Ja, Årjäng? Karlstad? Trollhättan? Det märks, kanske inte blir nått av de!!
 
Träffade Sandra genom Travskolan för ca 2,5 år sedan och som sedan köpte Johny av mig. Sedan dess har vi nog pratat med varandra på nått sätt varje dag, vi har levt två helt olika liv men har ändå samma syn på mycket, och är lika fast ändå så olika. Hon har lärt mig vad riktig vänskap är och det är jag evigt tacksam för <3  Hon är snäll, positiv, stöttande, energisk och man blir glad av att vara med henne.
 
 
Snygg bild på oss <3
 
Friends for ever <3
 
Vem vet vi kanske hörs nå mer :)
 
Kram Ickan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med gästinhopp :)

2012-12-29 @ 00:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0