Fredag

Äntligen helg, snart jul och jag är ledig till måndag :D
Varit i årjäng och fixat en del saker idag
*Varit på bolaget
*Fixat biljetter till juldagen!
*Handlat inför jul
*Varit nere på jobbet
 
Imorn blir det iväg till karlstad med pappa och lisa, fixa de sista klapparna och hälsa på några släktingar.
Får inte glömma bort att pappa fyller år heller :P
 
Håller på att funderar om jag ska starta TT eller Johny på istravet nu den 5 jan.. eller om ja väntar nån vecka.
Får fundera över helgerna är ju inte anmälan förän 2 jan :)
Har köpte 1:a säsongen av How i met your móther, svårt att slita sig när man har börjat kolla :O
 
 
 
Funderar på att griljera skinkan ikväll med, om ja orkar...
 Kan inte säga att jag har så väldigt mycket att blogga om haha men har ju rätt många läsare varje dag så någon av er kanske kan ge mig några förslag ;)
 
// Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0