Lite uttråkad...

1. Tre namn jag lyssnar till: Sandra, Mamma, älskling :P 

2. Någonting jag tycker om med mig själv:Engagerad

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Dåligt tålamod

4. Detta är jag rädd för: Möss och råttor!

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

7. Detta tycker jag om att göra:Köra/ rida häst,,

8. Detta vill jag göra just nu:Vinna på v75 (spelar nu) :P

9. Bästa känslan: När jag såg lea för första gången!

10. Värsta känslan: När mamma dog..

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: omtänksam

12. Är jag kär just nu? Ja

13. Jag vill gifta mig: Nån gång..

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Har en lista ;)

15. Min käraste ägodel: Matieriela ting.. Ipaden!

16. Något jag vill ha i present: En dressyrhäst!

17. Detta har jag på mig just nu: Nattlinne :P

18. Favoritkläder: Svarta!

19. Favorit djur: Häst (skräll?)

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Lätt rockigstil

21. Favoritlåt just nu: Vildhjärta

22. Roligaste ämne i skolan:Matte

23. Tråkigaste ämne i skolan: Historia

24. En bok jag gillar: Trav och galoppronden ;)

25. En film jag älskar: Grease

26. Favorit tv-program? Svenska dret serier ;)

27. Favoritdoft: Häst ;)

28. Detta äter jag gärna:Mat :D

29. Dricker helst: Dricka

30. Favoritgodis: Julskum!

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Grekland (igen)

32. Färg på mina ögon: Blåa

33. Min längd: 167cm

34. Jag tror på: Tomten :O

35. Jag spelar: På trav ;)

36. Person jag beundrar: Johanna!

37. Så här bor jag: Hästgård på landet

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga!

39. Det här tänder mig: ja du..

40. Det här gör mig avtänd: fulla gubbar :D

41. Favoritfärg: Rosa, Svart

42. Favoritcitat:

43. En hemlighet jag vet: Säger jag väl inte :D

44. Bästa present jag fått:

45. Senast köpta skiva: Hmm ja du köpt eller fick.. Stiftelsen e senaste skivan men den har jag inte köpt :P

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Inget

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Inget

48. Udda förmåga/egenskap: Bra sifferminne!

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt!

50. Vad lyssnar du på just nu? V75

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Städat och lagat julmat

52. Var är dina föräldrar födda?Sverige, karlstad.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Laddar inte ner nått..

54. Vilken är din favoritrestaurang? Ingen speciell

55. När badade du i en pool senast? hmm kommer ja inte ihåg

56. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja, teaterapa som barn!

57. Hur många barn vill du ha? 2

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Lars winnebäck typ...

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Ja

60. Vad har du för TV-kanaler? många..... kollar på typ 5 st haha

61. Har du åkt moped någon gång? Ja

62. Har du busringt någon gång? Ja

63. Har du fått felparkeringsböter? Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Turkiet

66. Har du en egen trädgård? Ja

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Ingen!

68. Kan du alla orden i nationalsången? ja

69. Badkar eller duschkabin? Dusch..

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Johan Falk

71. Favoritpizza? Galina

72. Chips eller popcorn? Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du? Inget

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?haha Neee

76. Apelsin- eller äppeljuice? äppel

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Magnus, julbord på hamnkrogen

78. Favoritchoklad? Daim

79. När röstade du senast? senaste valet

80. När åt du en hemodlad tomat sist? I sommras

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja.

82. Är du bra på matlagning? Ja det tycker jag allt..

83. Klarar du att tanka själv? Haha ja?

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på: nee

85. Pepsi eller Coca Cola? Båda,,

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej

87. Vad var det senaste du handlade? Igår

88. Har du kräkts offentligt: Hehe, inte i nykter tillstånd

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Bli miljadär eftersom ja redan har hittat kärleken ;)

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

91. Har du ringt något betalnummer:  vet ej

92. Kan man vara vän med sitt ex: Ja

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:Förra veckan

94. Hade du mycket hår som liten bebis: Nej inget typ..

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:ömm många?

96. Vad har du i din väska:Massa skit!

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Pussar Lea

98. Vad är du tacksam för idag: Min famlij

99. Var hittade du den här listan:Nån internet sida :D

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Nån av er som läser ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för komplimangen :)

2012-12-26 @ 19:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0