Tisdag

Precis kommit hem från jobbet. Innan idag var jag och Ickan i Töcksfors och även in på tatuerings studion och beställde tid! Blev på tisdag till veckan!

Råkade bli en del kläder hem från töck, oj! Och endast ett plagg till Lea som har en ÖVERFULL garderob!



En vit klänning i spets, så himla fin men ja hittar ingen bild på den!
Ett par 3/4 jeans
En collage tröja svart
En bolero i beige
Ett par sköna sommar byxor i svart.

Imorgon blir det frissan med! skönt!


Nu är jag ledig i 2 dagar! ifrån hemtjänsten iaf, jobbar kvällen på travskolan imorn med licenseleverna och på torsdag har jag Vi i travskolan.

Blir även en tur till Karlstad på torsdag med hela famlijen!
Hästarna fick sig en promenad för hand idag.

Idag har vi även fått uppleva alla 4 årstider på en och samma dag! Helt sjukt vilket väder det har varit de senaste dagarna, hoppas det blir bättre snart! Hästarna börjar tröttna på att gå i paddocken.. Men så skönt att slippa ha leriga hästar. Håller på att bygga en ny hage dessutom men den vill ja inte de ska gå i innan det blir torrt och fint :)

Nypon har det bra på travet, nu har han gått motion i skogen flera dagar.

Även gjort klart med den nya travskolehästen! Så den hämtas troligen till veckan. Kul!

Idag har jag även gjort klart för propparna till mixtravet vi ska anordna den 17 maj.
Och nu återstår endast 9 priser till vårat stora lotteri som kommer dra in stora kulor till travet!
Så känner nån nått företag som vill spronsra ett pris/presentkort för ca 300kr och uppåt så säg till! ;)


<3


Bra montéryttare redan!? Finns ju faktiskt vuxna monteryttare som inte orkar de där :D Hästen är iaf Tissan (Twixan)

Det här är kärlek det! <3 Allt annat är oviktigt när man håller en prinsessa i sina armar!

Och med de orden tar jag nu natten!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0