Stockholm!

Hektisk dag! Började dagen hos Veterinären med Johny för att kolla upp honom, och jag blev glatt överraskad när han sa han var jätte fin och inte ett dugg halt nånstans! :D Kollade även munnen, inget där heller.
Så DÅ vet jag att jag kan börja prova mig fram vad han ska gå med på Färjestad, om det nu finns något som kan få honom trava bättre. Många ponnyer travar ju illa vad folk än sätter på för utrustning, men man får ju iaf prova sig fram :)
Sedan satt jag i bandomartornet och ropade ut diskningar, och nu är jag hemma och mellanlandar. Ska åka om 10 min mot grums för att plocka upp Julia och en tjej till!


Ha en trevlig helg, för det ska jag ha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0