Snabbjobb

Nu är jag tillbaka.. Alla tre fick gå intervaller idag!
Först ut var:

Johny- Går för tillfället med den tyngre modellen av ridskor, just för att han har varit öm i sulorna och de skorna täcker mer än travskor.
Trots detta gick han 2.07 första 1000m, 2.06 andra 1000 med 2.03 sista 500m! Travet var inte det bästa men med den balansen så förstår jag det. Han har en sån vinnarskalle, travar så långt under rekordet trots att han kämpar för att hålla ihop travet!
Känner mig hoppfull mot att 2 mins gränsen sprängs inom nått år!


Han är verkligen Vacker som en dag!

Nypon- Tycker jag inte genrepet inför påskbomben var lyckat. Han är ju som sagt nyskodd och han är ganska hårt nertagen..... Och provade ett par nya boots ja köpte i norge. Super tunga... De va även lite för stora så hoppas det var det som störde honom.. Gick iaf mellan 1,58-2.00 så det är väl inte dåligt MEN eftersom han gick så bra i Onsdags blir man ju lite nojjig! Han travade iaf rent och fint som vanligt...


Han gick första gruppen som uppvärmning ;) Han går lika fint för nybörjare som för äldre!


Kul med mycket häst!

Twixan- Var överraskande bra! Line körde henne och hon blir bara bättre för varje jobb. Nu är hon ju även genomgåd av Sara sen sist. Hon gick första 1000 på 1,58 och sista på 1.56! Travade ikapp Nypon och sprang förbi! Känner mig nöjd inför Fredag när det gäller henne!


Här kommer lite bilder från en underbar dag på travet!


Zalsa var på besök, och ryktet sa att hon gick otroligt bra! ;) 

¨
Texas och Premino!
 
Många fina pållar!


Jessicas fina Premino!

<3 <3 <3

Justine med kapabla Ellvira!

Sveriges vackraste bana!

Fina!


Nu blir det natta!


Kommentarer
Postat av: jimmy

BILDBOMB;)

Hehe.. hoppas de blir fler sånna nu:)

2012-04-04 @ 12:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0