Resumé

Inte skrivit på några dagar, har inte hänt så mycket heller. :)
Jobbat både igår och idag, imorgon jobbar jag endast på travskolan på kvällen. Med mina vuxenelever!

På dagen ska jag och Elin till Karlstad och shoppa lite! Tänkte köpa en ny mobil, då alla som känner mig vet HUR min ser ut förtillfället!
Har dock inte bestämmt vad jag ska köpa för nån, känner i och med att jag har en Ipad att jag inte behöver en värsting mobil. När jag ändå har med mig den jämt ;) Och vill nog helst ha en med knappsats om det nu finns att köpa ?! :P Ska även införskaffa ett snyggt regntäcke till Twixan som hon kan ha över sitt eksemtäcke när det regnar mycket :)
Och nu får det ju bli ett par converse som jag har dragit ut på i veckor nu!

Ska även försöka köra snabbjobb med både Johny och Twixan innan vuxenkursen imorgon, blir fullt upp!
Twixan ska även starta på Lördag, loppet är endast i träningssyfte. Caroline behöver lära sig henne och vi behöver hitta nyckeln så hon blir stabilare och inte går 1,50 i sträckor sen galopp osv... Loppet vore helt perfekt för Johny men vill spara hans sänkning till ett vanligt lopp ;) Nej men han ska starta på Färestad den 22 april. Nypon ska inte gå snabbjobb förrän hans hovar växt ut mer, så han tar det lugnt och chillar med barna på travskolan!
Startlistan-------------> http://www.sptf.nu/startlistor/2012/120414_AM_banprog_russ_01.pdf
Har även hittat den perfekta travskolehästen. Vi ska byta ut Hilda som inte riktigt funkar som vi hade önskat.
Han verkar helt perfekt och jag hoppas att går i lås!


Lea älskar verkligen dagis, och jag är riktigt nöjd att vi bor som vi bor.. Det är en fruktansvärd skillnad på Dagis här och inne i Årjäng. Jag va f*n rädd varje dag jag lämnade henne på sommardagiset inne i Årjäng.. Hoppas det löser sig så vi slipper ha henne där men inte lätt att leta barnvakt i en hel månad....








Kommentarer
Postat av: jimmy

Hojta om du hittar en grym knappsatsmobil ;))

2012-04-10 @ 19:50:48
Postat av: Vickan

Ja för du kan med behöva en ny Jimmy :P

2012-04-10 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0