Resumé

Onsdag: I Onsdags jobbade jag med två licensgrupper. Gick super bra, alla mina pållar gick med i licensloppet och skötte sig prickfritt!
Johny har nu sina ordinarieskor, han travade mycket bättre men det gick inte riktigt lika fort. Men ser hellre han travar rent :) Han gick distansen 1140m från bakspår, första 500 gick på 2.18 och han kom i mål på 2.12 så han gick väldigt bra sista biten. Körde även yttligare 1000m som gick på 2.07. Så det känns bra inför Söndag :)

Twixan och Nypon joggade bara runt utan käk och travade på 2.30, och de gick väldigt bra!




Efter detta hade jag min andra vuxenkurs och det är verkligen roligt att ha de grupperna! :D

Torsdag: Va ledig på dagen så hela familjen var i karlstad och fixade lite små saker. Blev yttligare kläder med hem, inte bra!
* Ett linne
* En svart bolero
* Svarta byxor
* En grå t-shirt
Strumpor till Lea
Och två par byxor till L

Sedan på kvällen var det dax för den tredje träffen på "Vi i travskolan" och det kom 6 st och de va super duktiga! Vi kommer få ihop ett ruggigt lag iår! Nästa träff är 28 April.


Fredag: Idag har jag jobbat 7-14, efter det var det upp till travet. Sara gick igenom Celcius, hon kan snart sluta åka utanför Årjäng. Jag är en bra förmedlare ;), och inte nog med det hon är en GRYM hästkännare! Glad att jag hittade henne!
Lea var på 2.5 års kontroll idag! Och hon ligger precis på linjen på både vikt och längd :D Och de 25 orden hon skulle kunna rabblade hon väl upp på 1 min xD Hon charmade barnmorskan rätt bra! xD



Imorgon blir det dubbeltur på hemtjänsten, jobbigt men ett måste!
Och Johny ska fixas men det överlämnar jag till tränarn xD Gött! :D

Nu är det även bestämmt att jag och Madelein åker ner till skåne/gbg och hämtar hem två hästar! En shettis till travskolan och ett russ till Linnea! Hoppas det blir riktigt bra och att de kommer passa ihop, kommer ju få dåligt samvete om han inte funkar iom att jag har hittat den. xD Samtidigt som jag kommer bli super glad om det funkar vilket jag verkligen tror!
Det är verkligen kul att hjälpa folk som är så tacksamma! Det blir så mycket roligare då! :D

Nu får det bli Lets dance innan BB börjar!
Ha en trevlig dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0