Måndag

Jobbat idag, 7-16. Orkade inte uppdatera igår var iaf på trav. :D Idag har jag anmält till Färjestad, 12 hästar med! Kul med mycket anmält! Blir iaf ett mycket svårt lopp. En häst som står start som kvalade på 7 sek under sitt rekord, och tycker inte om att Johny ska gå nytt rekord och bli placerad längre ner. Så det blir körorder, så bra placering som möjligt, på så dålig tid som möjligt! :D

På onsdag blir det provlopp, Twixan och Nypon ska gå med licens eleverna och bara lunka runt på 3 min ungefär. Man ställer ju upp!
Johny ska gå ett förberedande jobb, dock har han bak spår så hon får nog köra lugnt första varvet och sedan gasa på ett varv efter. Räknar med att han ska kunna en tid under 2.10 :) Anders var även här och bytte skor på honom idag, så hoppas det funkar.

Imorgon jobbar jag kväll, ska innan fixa lite små saker bla beställa tid för min tatuering;) Och hämta lite priser till travskolans STORA lotteri! Kommer bli så jävla bra! :D

Onsdag ska ja klippa mig.. Äntligen!

Lägger ut lite bilder från travet igår lite senare! Nu BigBrother!

// Sandra






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0