En underbar dag!

Den här dagen har varit en sån där riktigt bra dag! Började med att Lea gav mig sovmorgon ända till 11! Sedan städade vi helt grundligt i köket. Sedan åkte jag till travskolan för att ha två lektioner!
Först ut var Jimmy som skulle "köra upp" gick super så nu vankas provlopp för han och wirre till veckan!




Sedan var det fax för den nya vuxenkursen, 4 st anmälda! Det gick jätte bra och alla var nöjda och glada!
Hästarna skötte sig även dom!



Det här var en dag man verkligen gillar att jobba på travskolan.. Det är en sån gemenskap och alla är goa och glada!


Den här bilden tycker jag verkligen symboliserar gläjde!
Glöm inte att gå in på travskolans egna blogg.. www.travskola.blogg.se


Alla mina pållar vilade idag, de gick ju snabbjobb igår :)
Börjar bli riktigt nervös inför fredagen. Påskbomben är ju inte vilket lopp som helst. Det är hela 3500:- i första pris, det är vanligen mellan 600-850 kr i ett första pris. Även lagerkrans. Nu tror jag inte någon av mina har nån chans att vinna med ett 7:e pris är på 600kr! Och bara känslan att vara med i ett sånt stort lopp är ju häftigt! Väldigt glad att dom har ändrat proppen, finns redan många storlopp för de snabbaste russen.
 
Nu får det bli kvällen för min del.. ¨

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0