Dålig uppdatering


Ingen uppdatering på två dagar.... Det är ju så man får skämmas xD

I söndags jobbade jag deladtur, spänderade mina rasttimmar på travet och kollade in fin sport :)
Har lite bilder jag ska lägga in här nere...
Försökte ta fina bilder, men man lär sig för var dag ;)
Hände inte så mycket mer den dagen, och igår jobbade jag kvällen på hemtjänsten. Innan var jag en tur till nya köpcentret i Töcksfors. Va inte så mycket att ha men det kommer väl kanske fler butiker?!
Nypon blev iaf sommarskodd igår, så nu hoppas jag han går lika bra på fredag. Han brukar ha en tendens att gå bättre när det har gått ett tag på skoningen. Men ikväll ska han och Twixan gå intervaller på banan ihop med "Tävlingsgruppen" så då får vi en liten hint om hur det verkar.

Ska försöka ta lite bilder!

Gött det är när barnen sover i sina egna sängar. Det har lea gjort sen dag 1!
Och idag när jag la henne i sin säng för att sova middag, vänder hon sig om och säger: Vink vink mamma! Jag vill sova ifred. xD Fick mig ett gott skratt!
Charmtrollet mitt! <3


Uppdaterar nog ikväll om hur snabbjobben gick!




Älskade Julia :D




Hålans Anders- Riktigt snygg pålle!


Pappa! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0