Alive and Proud

Alive and Proud, min älskling min ängel, min idol! Han har betytt massor för mig och jag har t.o.m tatuerat in hans namn!
Den hästen är nått utöver det vanliga, Tyvärr har han inte hållit för travets hårda påfrestningar. Kört in honom och hjälpt till att träna honom innan jag flyttade till Årjäng. Var med på varenda start och provlopp!





Glömmer aldrig när han var med i en 1.11 öppning pressade sig till ledningen och sprintade till en överlägsen seger på 2640m! Och då snackar vi en häst i under 100000 kr klassen för ca 5 år sen! Rikltigt starkt det!
Just nu står han och kurrerar en gaffelbands skada i ett fram ben! Det är så synd att han inte har fått varit hel, undra då vart det hade slutat. Enligt Dagfinn var det en häst med v75 klass!



Alive and Proud
E.JR Broline
U. Bro fortuna

Livs 23      5-3-0  110000:-

Rek  15,8k 17,6m *18,5l 15,0ak 16,0am *16,6al

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0