3 saker....

Tänkte lista 3 saker jag gillar och även det jag ogillar den här veckan:

GILLAR:

1. Ponnytrav säsongen drar så smått igång! Efter en hel vinters träning och väntan så ska hästarna äntligen göra entré på banorna!

2. Våren är här! Solen skiner, blommorna börjar slå ut, fåglarna kvittrar och man blir allmänt glad!

3. Vänner och familj, Vad vore livet utan dessa? Ingenting! Ni vet vilka ni är och ni är guld värda för mig!





OGILLAR:

1. Folk som köper saker de inte har råd med! Det är det värsta ja vet. Jag kan absolut inte fatta att folk köper saker för mer än de har inkomst till! Jag skulle ALDRIG köpa något hellre än att betala en räkning. Nej räkningarna först, sen nöjen! M är ju egenföretagare så han har en tidning som kommer en gång i månaden där det står vilka som inte betalar sina räkningar runt om i sverige, sedan ser man de folket skriva på fb alla saker de köper.... Suck...Det här handlar absolut inte om de som inte har råd att betala sina räkningar... Utan om de som har det men inte gört... 

2. Att det tydligen ska snöa på fredag! Känns ju inte jätte bra när alla dagar har varit så fina denna veckan!

3. Folk som inte kan släppa saker och ting! Är det värt och lägga enegi på en helt oviktig sak. Känner man sig lyckligare, förtränger man eller vad handlar det om? Nej är det oviktigt släpp och gå vidare. Ingen blir lyckligare av att älta! Se det positiva!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0